Cena: | 125,03zł125,03zł - 130,27zł130,27zł
Wybierz rozmiar, aby zobaczyć warunki zwrotów dla danego produktu |
ESPRIT została założona w 1968 roku przez Douga Tompkinsa i Susie Buell w Kalifornii i była pierwszą marką lifestylową na świecie, inspirowaną ludzkim duchem. Jednak Kalifornia to nie tylko miejsce narodzin, ale również oznacza wrażliwość marki: pozytywna, wesoła i beztroska. Ustawienie, które jest zarówno eksperymentalne, jak i przełomowe, z młodzieńczym usposobieniem napędzanym kreatywnością i miłością do wzornictwa. Sukcesy, które ESPRIT osiągnął przez lata, są w dużej mierze spowodowane jego pierwotnymi ideałami: promowaniem miłości i pokoju, celebrowaniu ludzi i zbliżaniu ludzi o podobnych poglądach, aby przynieść światu radość. To prawdziwa esencja "Esprit de corps". ESPRIT to prawdziwa mieszanka ważnych ubrań i modnych stylów, które nadają się na każdą okazję i każdą szafę na ubrania. Marka jest świadoma i zaangażowana oraz chwalona za pasję do ludzi i planety. Przykład: w połowie lat 80. ESPRIT trafił na pierwsze strony gazet dzięki swojej kampanii "Real People", w której pracownicy i klienci byli widzieli zamiast modeli, a na początku lat 90. zaprezentował swoją pierwszą "ecollection" ze 100% bawełny organicznej. Jako pierwsza autentyczna marka w swoim rodzaju, ESPRIT była również znana ze swoich rewolucyjnych doświadczeń zakupowych, które pod każdym względem i w każdym szczególe ucieleśniały żywego ducha marki. ESPRIT utrzymuje ten duch żywy i jest obecnie obecny na ponad 30 rynkach na całym świecie. Grupa jest notowana na giełdzie w Hongkongu od 1993 roku, a międzynarodowa siedziba firmy ESPRIT znajduje się w Hongkongu.
Liczba gwiazdek: 5 | 0% | |
Liczba gwiazdek: 4 | 0% | |
Liczba gwiazdek: 3 | 0% | |
Liczba gwiazdek: 2 | 0% | |
Liczba gwiazdek: 1 | 0% |
Recenzje klientów, w tym oceny produktu w postaci gwiazdek, pomagają klientom dowiedzieć się więcej o produkcie i zdecydować, czy jest dla nich odpowiedni.
Aby obliczyć ogólną ocenę w postaci gwiazdek i procentowy podział według gwiazdek, nie używamy prostej średniej. Zamiast tego nasz system bierze pod uwagę takie kwestie, jak aktualność recenzji i czy recenzent kupił produkt w serwisie Amazon. Analizuje również recenzje w celu zweryfikowania wiarygodności.
Dowiedz się więcej, jak działają opinie klientów w serwisie Amazon