O Esprit:
Na początku stała się wizja jednej z pozytywnych nastaw do życia: w 1968 roku Esprit została założona w Kalifornii przez parę Susie i Doug Tompkins. Inspirowana rewolucyjnym duchem lat 60. marka stworzyła jasną filozofię – świętowanie autentycznych ludzi i prawdziwej wspólnoty, całkowicie w rozumieniu obietnicy marki: "Dobrze czujesz, dobrze wyglądać".
"Esprit de Corps" firmy charakteryzuje się pozytywną i wartościową postawą wobec życia, odgrywają ważną rolę we wspólnocie, rodzinie i przyjaciołach – i to w luźnym, odjazdowym kalifornijskim stylu. Esprit Style. ESPRIT jest obecny w ponad 40 krajach i dystrybuuje swoje produkty na całym świecie w około 580 własnych sklepach detalicznych oraz w ponad 5400 sklepach holesalnych, w tym sklepach franczyzowych i powierzchniach sprzedażowych w domach towarowych. Grupa sprzedaje swoje produkty pod dwoma markami ESPRIT i edc by ESPRIT. ESPRIT jest od 1993 roku na giełdzie w Hongkongu i ma centrale w Niemczech i w Hongkongu.
Zrównoważony rozwój.
ESPRIT oznacza pod względem bardziej zrównoważonych materiałów wysokiej jakości i produkowane w możliwie najbardziej przyjaznym dla środowiska procesie produkcji. ESPRIT zwraca szczególną uwagę na to, aby materiały mogły być poddany recyklingowi lub kompostowane.
ESPRIT stara się zawsze o najwyższą jakość podczas produkcji swoich produktów, aby możliwie długo pozostały w dobrym i przenośnym stanie. Z tego powodu szkolimy naszych projektantów w dziedzinie gospodarki obiegowej i pracujemy nad procesem, który ma zapewnić, że wszystkie nasze ubrania są dobrze zaprojektowane, wyprodukowane z wytrzymałych materiałów i, jeśli to możliwe, ponadczasowe i elastyczne pod względem zastosowania.
Recenzje klientów, w tym oceny produktu w postaci gwiazdek, pomagają klientom dowiedzieć się więcej o produkcie i zdecydować, czy jest dla nich odpowiedni.
Aby obliczyć ogólną ocenę w postaci gwiazdek i procentowy podział według gwiazdek, nie używamy prostej średniej. Zamiast tego nasz system bierze pod uwagę takie kwestie, jak aktualność recenzji i czy recenzent kupił produkt w serwisie Amazon. Analizuje również recenzje w celu zweryfikowania wiarygodności.
Dowiedz się więcej, jak działają opinie klientów w serwisie Amazon