153,59 zł
DARMOWA dostawa czwartek, 2 maja. Zamów w ciągu 18 godz. 57 min
Dostępny
153,59 zł () Obejmuje wybrane opcje. Obejmuje początkową miesięczną płatność i wybrane opcje. Szczegóły
Cena
Suma częściowa
153,59 zł
Suma częściowa
Wstępny podział płatności
Koszt wysyłki, data dostawy i suma zamówienia (łącznie z podatkiem) są wyświetlone przy finalizacji zakupu.
Wysyłka z
Amazon
Wysyłka z
Amazon
Sprzedawane przez
Amazon
Sprzedawane przez
Amazon
Zwroty
Ten produkt podlega zwrotowi
Produkt podlega zwrotowi
W większości przypadków produkty wysyłane z serwisu Amazon.com można zwrócić i uzyskać pełen zwrot kosztów.
Zwroty
Ten produkt podlega zwrotowi
W większości przypadków produkty wysyłane z serwisu Amazon.com można zwrócić i uzyskać pełen zwrot kosztów.
Płatność
Bezpieczna transakcja
Twoja transakcja jest bezpieczna
Dokładamy wszelkich starań, aby zadbać o Twoje bezpieczeństwo i prywatność. Nasz system bezpieczeństwa płatności szyfruje Twoje dane podczas ich przekazywania. Nie przekazujemy danych Twojej karty kredytowej sprzedawcom zewnętrznym i nie sprzedajemy Twoich danych innym podmiotom.
Płatność
Bezpieczna transakcja
Dokładamy wszelkich starań, aby zadbać o Twoje bezpieczeństwo i prywatność. Nasz system bezpieczeństwa płatności szyfruje Twoje dane podczas ich przekazywania. Nie przekazujemy danych Twojej karty kredytowej sprzedawcom zewnętrznym i nie sprzedajemy Twoich danych innym podmiotom. Dowiedz się więcej

Customer Experience Management: Wow-Momente in der digitalisierten Welt Miękka oprawa – 15 maja 2023


{"desktop_buybox_group_1":[{"displayPrice":"153,59 zł","priceAmount":153.59,"currencySymbol":"zł","integerValue":"153","decimalSeparator":",","fractionalValue":"59","symbolPosition":"right","hasSpace":true,"showFractionalPartIfEmpty":true,"offerListingId":"YaR7bmbaTAeXqFKcp83voFqABYOcB4jcRYFnVAM%2FnMDOEgWEwxPj9vsq7U%2FMHPWmca5o3IOwwh6h1XghL7ftu2HKwga7kAaGVY6DbiOJGk37iIkkYfkrSJxIife4zpl%2FOh5mzBLzs7cnXDbMyvggyGFddmorHYaJ","locale":"pl-PL","buyingOptionType":"NEW","aapiBuyingOptionIndex":0}]}

Opcje zakupu i dodatki

Die Wahrnehmung von Kunden und Kundinnen richtet sich zunehmend auf das Gesamterlebnis, welches sie mit der Nutzung eines Angebotes erhalten. In diesem Zusammenhang sprechen wir von der „Experience Economy“. In diesem Buch lernen Sie die Mechanismen kennen, die hinter komplexen analog-digitalen Angeboten stecken. Und Sie erfahren, wie diese Veränderungen Einfluss auf gegenwärtige und künftige Geschäftsmodelle nehmen. Es beschreibt, weshalb Innovationsmanagement in der digitalen Ökonomie zentral ist und wie sich Organisationen künftig aufstellen müssen, damit sie all diesen Herausforderungen, die auf zukommen, gerecht werden können.

Mit zusätzliche Medieninhalten (Videos, Podcastfolgen, Visualisierungen und Folien), abrufbar via QR-Code.

Inhalte:

  • Customer Experience Management: Definition, Ziele und Prozess
  • Veränderungen von Angeboten
  • Digitale Geschäftsmodelle
  • Das Business Model Canvas
  • Innovationsmagement: Typen, Prozesse und Modelle
  • Digitale Organisationsstrukturen und Unternehmenskultur

Opis produktu

O autorze

Prof. Dr. Eric Horster ist Professor im Studiengang International Tourism Management an der Fachhochschule Westküste in Heide. Seine Arbeits- und Forschungsschwerpunkte sind der Themenkomplex Linked Open Data sowie das Customer Experience Management. Diese Themen setzt er in zahlreichen Projekten auch für die Praxis um.

Szczegóły produktu

  • Wydawca ‏ : ‎ Haufe Lexware GmbH; 1. Auflage 2023 (15 maja 2023)
  • Język ‏ : ‎ Niemiecki
  • Miękka oprawa ‏ : ‎ 462 str.
  • ISBN-10 ‏ : ‎ 3648169041
  • ISBN-13 ‏ : ‎ 978-3648169049
  • Wymiary ‏ : ‎ 16.3 x 3.1 x 23.9 cm

Opinie o produkcie

Brak opinii o produkcie