Kup nowe:
100,19zł
DARMOWA dostawa poniedziałek, 6 maja
Lub najszybsza dostawa czwartek, 2 maja. Zamów w ciągu 13 godz. 5 min
Dostępny
Wysyłka z
Amazon
Sprzedawane przez
Amazon
Zwroty
Ten produkt podlega zwrotowi
Płatność
Bezpieczna transakcja
100,19 zł
DARMOWA dostawa poniedziałek, 6 maja
Lub najszybsza dostawa czwartek, 2 maja. Zamów w ciągu 13 godz. 5 min
Dostępny
100,19 zł () Obejmuje wybrane opcje. Obejmuje początkową miesięczną płatność i wybrane opcje. Szczegóły
Cena
Suma częściowa
100,19 zł
Suma częściowa
Wstępny podział płatności
Koszt wysyłki, data dostawy i suma zamówienia (łącznie z podatkiem) są wyświetlone przy finalizacji zakupu.
Wysyłka z
Amazon
Wysyłka z
Amazon
Sprzedawane przez
Amazon
Sprzedawane przez
Amazon
Zwroty
Ten produkt podlega zwrotowi
Produkt podlega zwrotowi
W większości przypadków produkty wysyłane z serwisu Amazon.com można zwrócić i uzyskać pełen zwrot kosztów.
Zwroty
Ten produkt podlega zwrotowi
W większości przypadków produkty wysyłane z serwisu Amazon.com można zwrócić i uzyskać pełen zwrot kosztów.
Płatność
Bezpieczna transakcja
Twoja transakcja jest bezpieczna
Dokładamy wszelkich starań, aby zadbać o Twoje bezpieczeństwo i prywatność. Nasz system bezpieczeństwa płatności szyfruje Twoje dane podczas ich przekazywania. Nie przekazujemy danych Twojej karty kredytowej sprzedawcom zewnętrznym i nie sprzedajemy Twoich danych innym podmiotom.
Płatność
Bezpieczna transakcja
Dokładamy wszelkich starań, aby zadbać o Twoje bezpieczeństwo i prywatność. Nasz system bezpieczeństwa płatności szyfruje Twoje dane podczas ich przekazywania. Nie przekazujemy danych Twojej karty kredytowej sprzedawcom zewnętrznym i nie sprzedajemy Twoich danych innym podmiotom. Dowiedz się więcej
84,46 zł
DARMOWA dostawa 17 - 18 maja. Szczegóły
Dostępne sztuki: 1 – zamów teraz.
100,19 zł () Obejmuje wybrane opcje. Obejmuje początkową miesięczną płatność i wybrane opcje. Szczegóły
Cena
Suma częściowa
100,19 zł
Suma częściowa
Wstępny podział płatności
Koszt wysyłki, data dostawy i suma zamówienia (łącznie z podatkiem) są wyświetlone przy finalizacji zakupu.
Wysyłka i sprzedaż przez Hamelyn. Aby uzyskać informacje o zwrotach, kliknij nazwę sprzedawcy.

The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail Miękka oprawa – Ilustrowany, 5 stycznia 2016

4,6 4,6 z 5 gwiazdek Liczba ocen: 1 451

{"desktop_buybox_group_1":[{"displayPrice":"100,19 zł","priceAmount":100.19,"currencySymbol":"zł","integerValue":"100","decimalSeparator":",","fractionalValue":"19","symbolPosition":"right","hasSpace":true,"showFractionalPartIfEmpty":true,"offerListingId":"00tA0jeAdl4NSNM154qWgRxSSFwDXlDvbxI0deQRKARGJpdag05PXoLRUiKuvQP5FhqMS5XZyXt7O8WAiSt8DAm5DmetAx3bGaGkN8psFvkuZZn9ty5mx9QA6nBSDZj0fqRc%2FRiQMG1KHp6979G9V3jIxHT3Xz%2FJ","locale":"pl-PL","buyingOptionType":"NEW","aapiBuyingOptionIndex":0}, {"displayPrice":"84,46 zł","priceAmount":84.46,"currencySymbol":"zł","integerValue":"84","decimalSeparator":",","fractionalValue":"46","symbolPosition":"right","hasSpace":true,"showFractionalPartIfEmpty":true,"offerListingId":"00tA0jeAdl4NSNM154qWgRxSSFwDXlDvXb7wnwfK4PvWmJxVdYGGG6izbn5bZqNcNOVirf8iRFvY9c5j5%2BayWJh8t3jcZRwJ1YZ1SVr7nY%2B9RZb8%2FlMD9UQV9eh2qVtRLvb6nmjtbkGjSZAL6pXi%2FxLeYfQmxACb2412BE7zHEkCRp9thDSKn%2BvVuOCQOR1N","locale":"pl-PL","buyingOptionType":"USED","aapiBuyingOptionIndex":1}]}

Opcje zakupu i dodatki

Named one of 100 Leadership & Success Books to Read in a Lifetime by Amazon Editors

A Wall Street Journal and Businessweek bestseller. Named by Fast Company as one of the most influential leadership books in its Leadership Hall of Fame. An innovation classic. From Steve Jobs to Jeff Bezos, Clay Christensen's work continues to underpin today's most innovative leaders and organizations.

The bestselling classic on disruptive innovation, by renowned author Clayton M. Christensen.

His work is cited by the world's best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwell. In this classic bestseller--one of the most influential business books of all time--innovation expert Clayton Christensen shows how even the most outstanding companies can do everything right--yet still lose market leadership.

Christensen explains why most companies miss out on new waves of innovation. No matter the industry, he says, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know how and when to abandon traditional business practices.

Offering both successes and failures from leading companies as a guide, The Innovator's Dilemma gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.

Sharp, cogent, and provocative--and consistently noted as one of the most valuable business ideas of all time--The Innovator's Dilemma is the book no manager, leader, or entrepreneur should be without.

Często kupowane razem

100,19zł
Otrzymaj to już poniedziałek, 6 maj
Dostępny
Wysyłka i sprzedaż przez sprzedawcę: Amazon.
+
90,16zł
Otrzymaj to już środa, 8 maj
Dostępny
Wysyłka i sprzedaż przez sprzedawcę: Amazon.
Suma:
Aby sprawdzić oferowaną przez nas cenę, dodaj te przedmioty do koszyka.
Szczegóły
Dodano do koszyka
Wybierz przedmioty, które chcesz kupić razem.

Opis produktu

Recenzja

A Wall Street Journal and Businessweek bestseller. Named by Fast Company as one of the most influential leadership books in its Leadership Hall of Fame.

"His book, one of the most significant business books of the past 50 years, became a mammoth bestseller, and its title entered the language." -- Fortune magazine

"Christensen's The Innovator's Dilemma is the foundational read for managing disruptive innovation." -- Steve Blank, Silicon Valley serial-entrepreneur and academician, as seen in strategy+business magazine

"This is an important read, even if you're at the very early stages of growing a startup." -- Drew Houston, CEO, Dropbox

Praise for The Innovator's Dilemma and Clayton M. Christensen:

Forbes
"[Clayton Christensen is] one of the most influential business theorists of the last fifty years."

The Financial Times
"
The Innovator's Dilemma achieves a rare feat: It is at once a satisfying intellectual solution to a long-standing business puzzle and a practical guide for executives and investors."

Wired
". . . Required reading in Silicon Valley, where it has been championed by the likes of Steve Jobs, George Gilder, and Andy Grove."

The Huffington Post
"A seminal book."

Bloomberg Businessweek
"A holy book for entrepreneurs in Silicon Valley . . ."

Fortune
"The notion of 'disruptive technology' is one of the timeliest ideas of the Internet age. Coined by Harvard Business School professor Clayton Christensen, it's at the heart of his influential book
The Innovator's Dilemma."

O autorze

Clayton M. Christensen is the Kim B. Clark Professor of Business Administration at Harvard Business School. He is the author of eight critically acclaimed books, including the bestsellers The Innovator's Solution, How Will You Measure Your Life?, and Disrupting Class. Christensen is the cofounder of Innosight, a management consultancy; Rose Park Advisors, an investment firm; and the Innosight Institute, a nonprofit think tank.

Szczegóły produktu

  • Wydawca ‏ : ‎ Ingram Publisher Services; Edycja Reprint (5 stycznia 2016)
  • Język ‏ : ‎ Angielski
  • Miękka oprawa ‏ : ‎ 288 str.
  • ISBN-10 ‏ : ‎ 1633691780
  • ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1633691780
  • Wymiary ‏ : ‎ 12.7 x 1.91 x 17.78 cm
  • Recenzje klientów:
    4,6 4,6 z 5 gwiazdek Liczba ocen: 1 451

Opinie o produkcie

4,6 na 5 gwiazdek
4,6 na 5
1 451 ocen globalnych

Najlepsze opinie o produkcie z Polski

0 dostępnych opinii o produkcie oraz 1 ocena produktu z Polski

Najlepsze opinie o produkcie

Przetłumacz wszystkie opinie na język polski
Monica
5,0 z 5 gwiazdek Consegna puntualissima, condizione ottime
Opinia napisana we Włoszech dnia 5 sierpnia 2021
Acquistato questo libro come regalo per un mio carissimo amico. Arrivato puntuale e in ottime condizioni, la copertina non è rigida ma dentro il pacco non ha subìto alcuna imperfezione.

Consigliato! E molto apprezzato
Jeden użytkownik uznał opinię za pomocną
Zgłoś
altaix
5,0 z 5 gwiazdek One of the best business books
Opinia napisana w Kanadzie dnia 22 czerwca 2019
Not very easy to read, but it is very insipiring and lots of relevant examples.
2 użytkowników uznało opinię za pomocną
Zgłoś
Amazon カスタマー
5,0 z 5 gwiazdek 内容は非常に面白い。
Opinia napisana w Japonii dnia 26 stycznia 2019
書かれたのは、20年以上前ではあるが、内容は古びてない。翻訳も読んだが、原文で読んでみたくなりました。内容が面白いだけに、英文でも引き込まれます。
Jeden użytkownik uznał opinię za pomocną
Zgłoś
R de Bulat
5,0 z 5 gwiazdek stimulating
Opinia napisana w Wielkiej Brytanii dnia 20 kwietnia 2013
This book explains the double edged sword of innovation. One the one hand, why large organisations find it hard to tackle the disruptive innovations of new businesses and why leaders of new markets, having grown large on innovation, succumb to the next new thing, especially in technology. Christensen tackles the problems and offers some solutions, but I was particularly interested in the book from the point of view of a small business owner trying to compete with larger and richer organisations in my field of work. From my perspective, this book is encouraging and useful as a guide to how being small and flexible, especially in times of change, it is possible to enter new markets, providing services that larger organisations cannot replicate, or have no interest in replicating due to low profit margins. The book is squarely aimed at managers in large organisations, rather than small business, so it is not a straightforward process of reading it for great business advice, but I found it stimulating and informative - well researched and supported by data evidence and case studies. I am sure that it is useful for anyone studying business management, but it may just help the little guy find a way to take on the bigger organisations and win.
4 użytkowników uznało opinię za pomocną
Zgłoś
Abhishek
5,0 z 5 gwiazdek One of the best books on management ever written
Opinia napisana w Indiach dnia 11 czerwca 2022
It's as close to the "scientific method" as possible in the field of management. And it should be must read for anybody working in an innovating company. The insights are just too many and too useful to be described in a single review.
2 użytkowników uznało opinię za pomocną
Zgłoś