Bezpłatny okres próbny Amazon Prime
Nielimitowana dostawa Premium jest dostępna dla członków Amazon Prime. Aby dołączyć, wybierz Tak, chcę skorzystać z BEZPŁATNEJ dostawy na następny dzień dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu Amazon Prime nad przyciskiem Dodaj do koszyka i potwierdź swoją subskrypcję bezpłatnego okresu próbnego Amazon Prime podczas finalizacji zakupu.
Korzyści klientów Amazon Prime:- Dostawa na następny dzień bez ograniczeń
- Nagradzane filmy i seriale, w tym oryginalne produkcje Amazon, wszystko to co lubisz na swoim ulubionym urządzeniu.
- Ekskluzywne okazje dla członków Amazon Prime, w tym wczesny dostęp do niektórych okazje
Ważne: Twoja karta kredytowa lub debetowa NIE zostanie obciążona po rozpoczęciu bezpłatnego okresu próbnego lub w przypadku anulowania w trakcie okresu próbnego. Jeśli Amazon Prime jest właśnie dla Ciebie, nie musisz nic robić. Po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego zostanie naliczona opłata w wysokości 49 zł/rok za członkostwo Prime (miesięcznie).
100,19zł100,19zł
DARMOWA dostawa poniedziałek, 6 maja
Lub najszybsza dostawa czwartek, 2 maja. Zamów w ciągu 13 godz. 5 min
Dostępny
Wysyłka z
Amazon
Sprzedawane przez
Amazon
Zwroty
Ten produkt podlega zwrotowi
Płatność
Bezpieczna transakcja
84,46zł84,46zł
DARMOWA dostawa 17 - 18 maja
Wysyłka: Hamelyn Sprzedawca: Hamelyn
The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail Miękka oprawa – Ilustrowany, 5 stycznia 2016
Opcje zakupu i dodatki
A Wall Street Journal and Businessweek bestseller. Named by Fast Company as one of the most influential leadership books in its Leadership Hall of Fame. An innovation classic. From Steve Jobs to Jeff Bezos, Clay Christensen's work continues to underpin today's most innovative leaders and organizations.
The bestselling classic on disruptive innovation, by renowned author Clayton M. Christensen.
His work is cited by the world's best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwell. In this classic bestseller--one of the most influential business books of all time--innovation expert Clayton Christensen shows how even the most outstanding companies can do everything right--yet still lose market leadership.
Christensen explains why most companies miss out on new waves of innovation. No matter the industry, he says, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know how and when to abandon traditional business practices.
Offering both successes and failures from leading companies as a guide, The Innovator's Dilemma gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.
Sharp, cogent, and provocative--and consistently noted as one of the most valuable business ideas of all time--The Innovator's Dilemma is the book no manager, leader, or entrepreneur should be without.
- Długość wersji drukowanej288 str.
- JęzykAngielski
- WydawcaIngram Publisher Services
- Data publikacji5 stycznia 2016
- Wymiary12.7 x 1.91 x 17.78 cm
- ISBN-101633691780
- ISBN-13978-1633691780
Często kupowane razem
Klienci, którzy oglądali ten produkt, oglądali również
- Innovator's Solution, Revised and Expanded: Creating and Sustaining Successful GrowthClayton M. ChristensenTwarda oprawa
Opis produktu
Recenzja
"His book, one of the most significant business books of the past 50 years, became a mammoth bestseller, and its title entered the language." -- Fortune magazine
"Christensen's The Innovator's Dilemma is the foundational read for managing disruptive innovation." -- Steve Blank, Silicon Valley serial-entrepreneur and academician, as seen in strategy+business magazine
"This is an important read, even if you're at the very early stages of growing a startup." -- Drew Houston, CEO, Dropbox
Praise for The Innovator's Dilemma and Clayton M. Christensen:
Forbes
"[Clayton Christensen is] one of the most influential business theorists of the last fifty years."
The Financial Times
"The Innovator's Dilemma achieves a rare feat: It is at once a satisfying intellectual solution to a long-standing business puzzle and a practical guide for executives and investors."
Wired
". . . Required reading in Silicon Valley, where it has been championed by the likes of Steve Jobs, George Gilder, and Andy Grove."
The Huffington Post
"A seminal book."
Bloomberg Businessweek
"A holy book for entrepreneurs in Silicon Valley . . ."
Fortune
"The notion of 'disruptive technology' is one of the timeliest ideas of the Internet age. Coined by Harvard Business School professor Clayton Christensen, it's at the heart of his influential book The Innovator's Dilemma."
O autorze
Szczegóły produktu
- Wydawca : Ingram Publisher Services; Edycja Reprint (5 stycznia 2016)
- Język : Angielski
- Miękka oprawa : 288 str.
- ISBN-10 : 1633691780
- ISBN-13 : 978-1633691780
- Wymiary : 12.7 x 1.91 x 17.78 cm
- Ranking najlepiej sprzedających się produktów: Pozycja 9,472 w kategorii Książki (Zobacz Top 100 w kategorii Książki)
- Pozycja 274 w kategorii Ekonomia i zarządzanie
- Recenzje klientów:
Opinie o produkcie
Recenzje klientów, w tym oceny produktu w postaci gwiazdek, pomagają klientom dowiedzieć się więcej o produkcie i zdecydować, czy jest dla nich odpowiedni.
Aby obliczyć ogólną ocenę w postaci gwiazdek i procentowy podział według gwiazdek, nie używamy prostej średniej. Zamiast tego nasz system bierze pod uwagę takie kwestie, jak aktualność recenzji i czy recenzent kupił produkt w serwisie Amazon. Analizuje również recenzje w celu zweryfikowania wiarygodności.
Dowiedz się więcej, jak działają opinie klientów w serwisie AmazonNajlepsze opinie o produkcie
Consigliato! E molto apprezzato