640,34zł640,34zł
Wysyłka zazwyczaj w ciągu 8–9 dni
Wysyłka z
PBShop_Store
Sprzedawane przez
Zwroty
Można zwrócić w ciągu 30 dni od dostawy
Płatność
Bezpieczna transakcja
Agency and Communion in Social Psychology Twarda oprawa – Ilustrowany, 21 sierpnia 2018
Opcje zakupu i dodatki
What are the ultimate motives that instigate individuals’ behaviours? What are the aims of social perception? How can an individuals’ behaviour be described both from the perspective of the actor and from the perspective of an observer? These are the basic questions that this book addresses using its proposed agency-communion framework. Agency (competence, assertiveness) refers to existence of an organism as an individual, to "getting ahead" and to individual goal-pursuit; communion (warmth, morality) refers to participation of an individual in a larger organism, to "getting along" and to forming bonds.
Each chapter is written by experts in the field and use the agency-communion framework to explore a wide variety of topics, such as stereotypes, self-esteem, personality, power, and politics.
The reader will profit from the deep insights given by leading researchers. The variety of theoretical approaches and empirical contributions shows that the parsimonious and simple structure of two types of content in behavior, motives, personality, self-concept, stereotypes, and more to build an overarching frame to different phenomena studied in psychology.
- Długość wersji drukowanej194 str.
- JęzykAngielski
- WydawcaTaylor & Francis Ltd
- Data publikacji21 sierpnia 2018
- Wymiary15.88 x 1.91 x 23.5 cm
- ISBN-101138570265
- ISBN-13978-1138570269
Opis produktu
O autorze
Andrea E. Abele is a professor at Friedrich-Alexander University (Erlangen, Germany). Her research interests are social cognition and the fundamental dimensions of social judgment and behavior. She has published about 220 articles. She is a full member of the Bavarian Academy of Science and a fellow of the Association for Psychological Science and of the Society for Experimental Social Psychology.
Bogdan Wojciszke is a professor at SWPS University of Social Sciences and Humanities (Sopot, Poland). His research interests are social cognition and moral judgments and has published 11 books and over 160 papers. He is a full member of Polish Academy of Science and a fellow of Association for Psychological Science.
Szczegóły produktu
- Wydawca : Taylor & Francis Ltd; Edycja 1. (21 sierpnia 2018)
- Język : Angielski
- Twarda oprawa : 194 str.
- ISBN-10 : 1138570265
- ISBN-13 : 978-1138570269
- Wymiary : 15.88 x 1.91 x 23.5 cm
Opinie o produkcie
Liczba gwiazdek: 5 | 0% | |
Liczba gwiazdek: 4 | 0% | |
Liczba gwiazdek: 3 | 0% | |
Liczba gwiazdek: 2 | 0% | |
Liczba gwiazdek: 1 | 0% |
Recenzje klientów, w tym oceny produktu w postaci gwiazdek, pomagają klientom dowiedzieć się więcej o produkcie i zdecydować, czy jest dla nich odpowiedni.
Aby obliczyć ogólną ocenę w postaci gwiazdek i procentowy podział według gwiazdek, nie używamy prostej średniej. Zamiast tego nasz system bierze pod uwagę takie kwestie, jak aktualność recenzji i czy recenzent kupił produkt w serwisie Amazon. Analizuje również recenzje w celu zweryfikowania wiarygodności.
Dowiedz się więcej, jak działają opinie klientów w serwisie Amazon