52,99 zł
DARMOWA dostawa wtorek, 7 maja przy pierwszym zamówieniu
Dostępny
52,99 zł () Obejmuje wybrane opcje. Obejmuje początkową miesięczną płatność i wybrane opcje. Szczegóły
Cena
Suma częściowa
52,99 zł
Suma częściowa
Wstępny podział płatności
Koszt wysyłki, data dostawy i suma zamówienia (łącznie z podatkiem) są wyświetlone przy finalizacji zakupu.
Wysyłka z
Amazon
Wysyłka z
Amazon
Sprzedawane przez
Amazon
Sprzedawane przez
Amazon
Zwroty
Ten produkt podlega zwrotowi
Produkt podlega zwrotowi
W większości przypadków produkty wysyłane z serwisu Amazon.com można zwrócić i uzyskać pełen zwrot kosztów.
Zwroty
Ten produkt podlega zwrotowi
W większości przypadków produkty wysyłane z serwisu Amazon.com można zwrócić i uzyskać pełen zwrot kosztów.
Płatność
Bezpieczna transakcja
Twoja transakcja jest bezpieczna
Dokładamy wszelkich starań, aby zadbać o Twoje bezpieczeństwo i prywatność. Nasz system bezpieczeństwa płatności szyfruje Twoje dane podczas ich przekazywania. Nie przekazujemy danych Twojej karty kredytowej sprzedawcom zewnętrznym i nie sprzedajemy Twoich danych innym podmiotom.
Płatność
Bezpieczna transakcja
Dokładamy wszelkich starań, aby zadbać o Twoje bezpieczeństwo i prywatność. Nasz system bezpieczeństwa płatności szyfruje Twoje dane podczas ich przekazywania. Nie przekazujemy danych Twojej karty kredytowej sprzedawcom zewnętrznym i nie sprzedajemy Twoich danych innym podmiotom. Dowiedz się więcej

Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die Miękka oprawa – Edycja międzynarodowa, 1 września 2010

4,6 4,6 z 5 gwiazdek Liczba ocen: 2 222

Rabat Prime Oszczędź 10zł po przejściu do kasy 1
  • Rabat Prime Oszczędź 10zł po przejściu do kasy Zamów promocyjne produkty
{"desktop_buybox_group_1":[{"displayPrice":"52,99 zł","priceAmount":52.99,"currencySymbol":"zł","integerValue":"52","decimalSeparator":",","fractionalValue":"99","symbolPosition":"right","hasSpace":true,"showFractionalPartIfEmpty":true,"offerListingId":"ne%2Fni0620QqmHQzAmmKeXHsM9rL46I7%2BpiSpxjcIY23B%2F2S4kPdyLpak7dKgsz2ShwVruTN9acctsGB9dsnJMt2iRHCITkf2bP8f6i35WEZgYYuPKCokGnpMp1qr3xT5ZaKp1dqIugziqSiydbBoafsz1ELgnMkW","locale":"pl-PL","buyingOptionType":"NEW","aapiBuyingOptionIndex":0}]}

Opcje zakupu i dodatki

Często kupowane razem

52,99zł
Dostępny
Wysyłka i sprzedaż przez sprzedawcę: Amazon.
+
79,96zł
Otrzymaj to już wtorek, 7 maj
Dostępny
Wysyłka i sprzedaż przez sprzedawcę: Amazon.
Suma:
Aby sprawdzić oferowaną przez nas cenę, dodaj te przedmioty do koszyka.
Szczegóły
Dodano do koszyka
Wybierz przedmioty, które chcesz kupić razem.

Opis produktu

Recenzja

Made to Stick summons plenty of brain science, social history, and behavioral psychology to explain what makes an idea winning and memorable—and the Heaths do the telling with beautiful clarity.”—The Christian Science Monitor
 
“Utterly compelling.”
—Los Angeles Times
 
“Surprising and provocative.”
—The New York Sun
 
“Savvy.”
—People
 
“Fun to read and solidly researched.”
Publishers Weekly (starred review)

O autorze

Chip Heath is a professor at Stanford Graduate School of Business, teaching courses on strategy and organizations. He has helped over 450 startups hone their business strategy and messages. He lives in Los Gatos, California. 
 
Dan Heath is a senior fellow at Duke University’s CASE center, which supports entrepreneurs fighting for social good. He lives in Durham, North Carolina.
 
Together, Chip and Dan have written three 
New York Times bestselling books: Made to StickSwitch, and Decisive. Their books have sold over two million copies worldwide and have been translated into thirty-three languages, including Thai, Arabic, and Lithuanian. Their most recent book is The Power of Moments.

Szczegóły produktu

  • Wydawca ‏ : ‎ Random House Trade Paperbacks (1 września 2010)
  • Język ‏ : ‎ Angielski
  • Miękka oprawa ‏ : ‎ 336 str.
  • ISBN-10 ‏ : ‎ 0812982002
  • ISBN-13 ‏ : ‎ 978-0812982008
  • Wymiary ‏ : ‎ 15.9 x 2.8 x 23.5 cm
  • Recenzje klientów:
    4,6 4,6 z 5 gwiazdek Liczba ocen: 2 222

Opinie o produkcie

4,6 na 5 gwiazdek
4,6 na 5
2 222 oceny globalne

Najlepsze opinie o produkcie z Polski

0 dostępnych opinii o produkcie oraz 0 ocen/y produktu z Polski

Najlepsze opinie o produkcie

Przetłumacz wszystkie opinie na język polski
Isaac González Elizarrarás
5,0 z 5 gwiazdek Un super libro
Opinia napisana w Meksyku dnia 19 lutego 2024
Me encantó, desde la introducción hasta el final, realmente te atrapa
Nila
5,0 z 5 gwiazdek Ein Must read
Opinia napisana w Niemczech dnia 30 grudnia 2023
Das muss man gelesen haben
Familia S-R E
5,0 z 5 gwiazdek Fantástico
Opinia napisana w Hiszpanii dnia 16 listopada 2022
Muy buen libro sobre comunicación eficaz con ejemplos y casos prácticos en los que se "reparan" textos para que resulten de mayor impacto.
Saroeun Punhavan
5,0 z 5 gwiazdek Like new
Opinia napisana w Japonii dnia 14 stycznia 2019
Got this as a secondhand hardcover book but the quality is pretty much like new.
Adrien Delambre
5,0 z 5 gwiazdek Un regard nouveau et brillant sur la communication, le marketing et la stratégie
Opinia napisana we Francji dnia 30 lipca 2013
Made to Stick est une approche originale du monde de la communication. De façon analytique les auteurs parviennent à dégager les éléments communs aux idées inoubliables. Il est alors facile de se rendre compte que c’est moins le sens créatif qui fait la différence dans la manière de communiquer ses idées mais bien le respect de ces critères.

Le livre est parsemé d’exemples simples et concrets, ce qui le rend très facile à lire. C’est un ouvrage que je conseille à n’importe qui, car il apporte une vision nouvelle sur la communication et la « fabrication » d’un message. Ses champs d’application vont du marketing à la stratégie. Après cette lecture, vous ne partagerez plus jamais vos idées de la même façon !

Adrien Delambre
[...])
3 użytkowników uznało opinię za pomocną
Zgłoś