Bezpłatny okres próbny Amazon Prime
Nielimitowana dostawa Premium jest dostępna dla członków Amazon Prime. Aby dołączyć, wybierz Tak, chcę skorzystać z BEZPŁATNEJ dostawy na następny dzień dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu Amazon Prime nad przyciskiem Dodaj do koszyka i potwierdź swoją subskrypcję bezpłatnego okresu próbnego Amazon Prime podczas finalizacji zakupu.
Korzyści klientów Amazon Prime:- Dostawa na następny dzień bez ograniczeń
- Nagradzane filmy i seriale, w tym oryginalne produkcje Amazon, wszystko to co lubisz na swoim ulubionym urządzeniu.
- Ekskluzywne okazje dla członków Amazon Prime, w tym wczesny dostęp do niektórych okazje
Ważne: Twoja karta kredytowa lub debetowa NIE zostanie obciążona po rozpoczęciu bezpłatnego okresu próbnego lub w przypadku anulowania w trakcie okresu próbnego. Jeśli Amazon Prime jest właśnie dla Ciebie, nie musisz nic robić. Po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego zostanie naliczona opłata w wysokości 49 zł/rok za członkostwo Prime (miesięcznie).
Semiotics and the Philosophy of Language Miękka oprawa – 1 lipca 1986
Opcje zakupu i dodatki
"Eco wittily and enchantingly develops themes often touched on in his previous works, but he delves deeper into their complex nature . . . this collection can be read with pleasure by those unversed in semiotic theory." --Times Literary Supplement
- Długość wersji drukowanej256 str.
- JęzykAngielski
- WydawcaIndiana University Press (IPS)
- Data publikacji1 lipca 1986
- Wymiary23.55 x 15.54 x 1.91 cm
- ISBN-100253203988
- ISBN-13978-0253203984
Opis produktu
Recenzja
O autorze
Szczegóły produktu
- Wydawca : Indiana University Press (IPS); Edycja Midland Book (1 lipca 1986)
- Język : Angielski
- Miękka oprawa : 256 str.
- ISBN-10 : 0253203988
- ISBN-13 : 978-0253203984
- Wymiary : 23.55 x 15.54 x 1.91 cm
- Recenzje klientów:
Opinie o produkcie
Recenzje klientów, w tym oceny produktu w postaci gwiazdek, pomagają klientom dowiedzieć się więcej o produkcie i zdecydować, czy jest dla nich odpowiedni.
Aby obliczyć ogólną ocenę w postaci gwiazdek i procentowy podział według gwiazdek, nie używamy prostej średniej. Zamiast tego nasz system bierze pod uwagę takie kwestie, jak aktualność recenzji i czy recenzent kupił produkt w serwisie Amazon. Analizuje również recenzje w celu zweryfikowania wiarygodności.
Dowiedz się więcej, jak działają opinie klientów w serwisie Amazon